Hus O'Hoi!

Det betyr hus i sikte!
Egentlig er det ganske bra at hus ikke bygges på en dag, for de små milepælene, de små fremgangene - det er så enormt store gleder!
"SE! Lys på badet!"
"SE! Fliser i gangen!"
"SE! Vask på kjøkkenet!"
"SE! Do på doen!"

Altså - selv om både Hilde og jeg er reflekterte og balanserte, så hviner vi som smågriser når vi ser fremgang i Kroken. Åh det er så stas! *stortglissmiley*

Også gleder vi oss veldig over positive endringer. Som på fredag da vi trodde snekkerne ikke skulle fortsette før litt uti denne uka, så fikk vi telefon om at "hei, vi begynner på fredag isteden vi". Helt greit det! Og på søndag, da vi kom på huset for å bare vaske og støvsuge litt for å gjøre klart til ukas arbeider, fordi kjøkkenhjelperen vår og elektrikeren vår hadde sagt de ikke kunne jobbe mer før om halvannen uke, - men så sto de jammen meg på kjøkkenet vårt og monterte både dekkplater og takspotter. Helt greit det! *stortglissmiley*

Og det skal sies at både Hilde og jeg var småskeptiske til svart kjøkken i byrjan. Så tenkte vi litt på det, ogå besøkte Annelinn og sånn, snakka litt med Hegesøster, vurderte litt og tenkte oss litt om - også endte vi på brunsvart kjøkken og oh-my-gracious vi er så forelska i det kjøkkenet! *hjerteriøyasmiley*
Man tror kanskje det blir mørkt, men neida ikke når man tar helhvit flisvegg og heloffwhite panelvegg og helvhitt gipstak og hvithvite spotter og melkehvitt eikegulv. Da blir det faktisk lyst (og trivelig). :)

Tror du meg ikke så sier jeg bare kom på besøk da vel. :) Jupp, see for your self! It's totally worth it!
I morgen kommer innerglassdører og på onsdag kommer siste laminat som manglet, og da tror jeg jammenmeg alle materialer er i boks.

Can you believe it? You better believe it!

 Bilder! 
2 stk stuevinduer inkl. fin utsikt værsågod
1. stk stuebordslampe i forgrunn av et særs lekkert belistet vindu på vår sortdempede vegg

1 stk Hilde støvesuger under kjøkkeninnredningen. Vi tar rengjøring svært alvorlig. 


 1 stk stekeovn, 1 stk micro (allerede tatt i bruk til en bedre middagsresteoppvarming) i strøkent hvitt 
(vi kan forresten håndtere drill nå, samt bytte bits selv) 
 Hilde tester hvordan det blir seendes ut med ventilator. Godkjent! 
 Did you ever see a better looking wall in your life? 
Fornøyde med håndtakene. Og den hvite kanten. 

Hei, se på panoramabildene. Kjøkkenet er ikke egentlig bua da. 
Og andre veien. :) 

PS. Før redigerte jeg bilder og sånn, nå bare slenger jeg de inn sammen med litt svadatekst. Sånnerebare! Dårligtid! HADE!!!
:)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar